کلوچه سنتی ساده نرم شیرین

امروزه غذاها دارای تنوع بالایی هستند، از جمله شیرینی های سنتی و نرم. یکی از خوشمزه ترین انواع شیرینی ها شیرینی هایی است که در صبحانه، چای، تغذیه کودکان در دوران کودکی و مدرسه و … مورد استفاده قرار می گیرد. کلوچه ما را به دوران کودکی و نوستالژی می برد که مادربزرگ ها برای نوه هایشان درست می کنند، از خانه و زندگی پر از بوی خوش می دهند و با هم دعوا می کنند. در این عصر، و با مصرف بسیار زیاد توسط مردم در غذاها و کوکی های مختلف، روش پخت سنتی در خانه دیگر پاسخگو نیست و راه به کارخانه ها داده شده است، این قطعات خوشمزه خوشمزه طعم های متفاوتی دارند.

کلوچه سنتی ساده

ایا شما شخصی هستید که دوست دارید چیزی بخورید که نوشیدنی شما را تکمیل و از ان لذت ببرد؟ ما یک شیرینی سنتی ساده به شما پیشنهاد می کنیم. کلوچه ها یکی از سوغاتی های خوشمزه در شمال کشور هستند. فومان و لاهیجان از جمله شهرهای مشهور در تولید شیرینی هستند که نام قدیمی ان کوکی است. خانم کربلایی محمود زمانی که در کربلا طعم کلوچه را می چشند، با قدری تغییر که طرفداران بسیاری را پیدا می کند به عراق می رود تا شیرینی ها بتواند وارد ایران شود. استفاده از کوکی ها و کیک ها از دیرباز در فرهنگ ما مرسوم بوده است.

کلوچه سنتی نرم

در کشور ما شیرینی ها طیف وسیعی را شامل می شوند که کلوچه های نرم سنتی یکی از آنهاست.

اگر به فروشگاه نزدیک خود دسترسی ندارید و می خواهید غذای سالم تری داشته باشید، کوکی ها را در خانه تهیه کنید.

کلوچه سنتی نرم

مواد لازم برای کلوچه عبارتند از: آرد، روغن جامد یا کره، شکر، کمی نمک، تخم مرغ، بکینگ پودر، وانیل، کشمش که به دلخواه است.

ابتدا تخم مرغ ها را با وانیل و شکر با همزن برقی به مدت 7 دقیقه مخلوط می کنیم تا بافتی سبک و کرمی به ما بدهد.

سپس زعفرانی را که قبلا دم کرده بودیم به همراه روغن به مخلوط تخم مرغ اضافه می کنیم و مواد را به مدت 1 دقیقه مخلوط می کنیم.

در مرحله سوم در ظرفی آرد و بیکینگ پودر را با هم مخلوط می کنیم و بعد از 3 بار الک کردن تخم مرغ ها آرد را به آن اضافه می کنیم.

مواد را با لیسک مخلوط می کنیم، در صورت تمایل می توانید کشمش را به آن اضافه کنید.

سینی فر را با کاغذ روغنی می پوشانیم و خمیر به دست آمده را به شکل کوکی در می آوریم و با کمی فاصله از هم کنار هم قرار می دهیم.

بعد از آن سینی را در فر از قبل گرم شده می گذاریم و به مدت 15 دقیقه می گذاریم تا بپزد. اگر فر ندارید می توانید آنها را در قابلمه یا تابه ای که روی شعله پخش کن قرار می دهید آماده کنید و بعد از آماده شدن و خنک شدن می توانید سرو کنید.

کلوچه سنتی شیرین

در میان وعده عصرانه، کلوچه های شیرین سنتی با چای طعم دلپذیری به ما می دهند.

توجه داشته باشید که رطوبت خمیر شیرینی کمتر از کیک است و در روش صنعتی آن از شیر خشک نیز استفاده می شود.

کلوچه سنتی شیرین

کوکی ها نوعی شیرینی هستند که می توانیم در پذیرایی از مهمانان نیز استفاده کنیم. کلوچه ها انرژی بالایی دارند و با خوردن آنها گرسنگی شما برطرف می شود و حاوی فیبر و ویتامین های مختلف است.

هنگام خرید کلوچه سعی کنید از بهترین کیفیت و برند تهیه کنید و حتما به تاریخ تولید و انقضا دقت کنید و معمولا سعی کنید از خرید کلوچه ارزان قیمت خودداری کنید زیرا در معرض هر نوع آلودگی و کیفیت هستند. کم است. کم دارند

خرید و فروش کلوچه سنتی

انواع کیک و کلوچه در بازار قیمت های متفاوتی دارند و همچنین می توانید برای خرید و فروش کلوچه های سنتی به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید.

برخی از کلوچه ها حاوی گردو و کشمش هستند که به دلیل ویتامین های موجود در آنها از بسیاری از بیماری ها جلوگیری می کند، از جمله:

به تقویت حافظه و پیشگیری از آلزایمر کمک می کند.
در عملکرد مغز موثر است و از سرطان جلوگیری می کند.
برای درمان درد مفاصل مفید است.
انرژی بدن را افزایش می دهد و به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند.
با توسعه دستگاه ها و گسترش اینترنت، دستور پخت های جدیدی نیز ایجاد شد و کلوچه ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند و کلوچه هایی با گردو، نارگیل، کشمش، کاکائو، خرما، پودر کنجد، مربا، موز و …. طعم ها تولید می شود. که طعم آنها را صد برابر کرده است، لازم به ذکر است که دارچین و جوز هندی نیز طعم بهتری به آن می دهند.

خرید و فروش کلوچه سنتی

قیمت کلوچه سنتی

بسیاری از غذاها به صورت سنتی و صنعتی تولید می شوند که کلوچه یکی از آنهاست که قیمت مناسبی در بازار دارد.

بسته بندی کلوچه ها شفاف و تیره است و معمولاً به جز بسته بندی اولیه که در دو بسته موجود است به بسته های 4، 6، 36 و … نیز تقسیم می شوند و داخل کارنه قرار می گیرند و در آنها قرار می گیرند. در یک نایلون یا کیف زیبا تا بتوانید آن را به عنوان یادگاری برای عزیزانتان ببرید.

اطمینان حاصل کنید که نام و آدرس محصول به همراه وزن و مواد تشکیل دهنده، شماره پروانه ساخت، تاریخ تولید و تاریخ انقضا باید روی بسته بندی کوکی باشد.

قیمت کلوچه سنتی

با کوکی های ما در ذهن شما عزیزان بمانید.

با یک خرید از ما طعم واقعی کلوچه را تجربه خواهید کرد و طعم آن را هرگز فراموش نخواهید کرد.

مجموعه ما با استفاده از بهترین دستگاه ها و با کیفیت ترین مواد اولیه محصولات خود را در محیطی کاملا بهداشتی و بدون دخالت دست تهیه و تولید کرده و در بسته بندی مناسب و استاندارد به دست مشتریان عزیز می رساند.

مجموعه ما نمایندگی های زیادی در سطح شهر و حتی کشورهای خارجی دارد که می توانید با مراجعه به آنها و یا سفارش آنلاین آنها را خریداری کرده و از طعم آنها لذت ببرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما