کیک وانیلی ساده بدون فر

در این مقاله قصد داریم یک کیک وانیلی ساده و بدون فر را با حداقل و ساده ترین مواد تشکیل دهنده خدمات خود به عزیزان خود اموزش دهیم تا حتی اگر به اجاق دسترسی نداشته باشید، بتوانید یک کیک خوشمزه و مغذی را برای اعضای خانواده خود اماده کنید و از ان لذت ببرید. کیک وانیلی نوعی کیک اسفنجی ساده اما بسیار محبوب در میان مردم است زیرا طعم وانیل یکی از طعم های محبوب است و بسیار محبوب است. مواد اولیه برای پخت کیک وانیلی ساده بدون فر:

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

فنجان ارد ۲

شکر یک شیشه

تخم مرغ ۳pcs

شیر نیم فنجان

روغن مایع نصف یک شیشه

وانیل نیم قاشق مربا

پودر پخت یک قاشق مربا

نمک بسیار کم

حالت اماده‌سازی: برای درست کردن این کیک، نخست لازم است ارد، نمک و پودر پخت را چندین بار الک کنید به طوری که هوا به ارد وارد می شود و کیک شما بیشتر فراوری و پف می کند. در مرحله بعد، شکر به کاسه ای با تخم مرغ و وانیل ریخته می شود. اگر در خانه همزن الکتریکی دارید، این کار را با میکسر انجام دهید، یا زمان بیشتری با میکسر برای رنگ کردن کرم دارید. در این مرحله روغن را اضافه کنید و دوباره حرکت کنید، سپس شیر را اضافه کنید و ان را با مواد به خوبی برای یک دقیقه مخلوط کنید. اکنون ارد سیفاته را به ارامی اضافه کنید، در این مرحله، مطمئن شوید که ماده را به یک جهت و در یک جهت به چرخش حرکت دهید تا ارد با تمام مواد مخلوط شود. حالا وقت ان است که ظرف مناسب را برای پخت کیک انتخاب کنید، و از انجا که ما ان را بر روی اجاق می پزیم، ما باید از یک دیگ مخصوص با اندازه خوب استفاده کنیم.

اندازه ظرف باید به گونه ای باشد که وقتی مواد را برای پر کردن ظرف می ریزی باید ته قابلمه را درست کنی اگر شما درخواست نمی کنید، شما باید یک کاغذ روغنی را در ته دیگ و یا پس از ان را با کمی اسپری بر روی سطح خمیر قرار دهید که کیک به سس ماهی نمی چسبد و پس از پخت به راحتی جدا می شود. حالا مواد اولیه را به داخل قابلمه بریزید و ان را بر روی حرارت معتدل اجاق قرار دهید، درب را به اجاق اعمال کنید و درب را روی دیگ بگذارید، و زمان پخت کامل کیک حدود ۴۵ دقیقه تا یک ساعت است.

کیک وانیلی ساده

یکی از محبوب‌ترین انواع کیک، کیک وانیلی ساده است که حتی توسط برخی از مردم به عنوان یک کیک پایه استفاده می‌شود و پس از اماده شدن، به شکل‌های مختلف برش داده می‌شود و با خامه‌های رنگی مختلف تزئین می‌شود. طعم اصلی مورد استفاده در این کیک وانیل است که بسیار خوشمزه و خوشمزه است، و همچنین طعم عالی به کیک می دهد، کیک وانیلی می تواند برای چای یا صبحانه استفاده شود و یک غذای مفید و مغذی است.

کیک وانیلی ساده

مواد مورد استفاده در کیک طبیعی و بسیار مفید هستند، بنابراین کیک وانیلی ارزش تغذیه ای بالایی دارد و یک غذای سالم است. تخم مرغ، ارد سفید، روغن و شکر مواد اولیه اصلی مورد استفاده در ساخت کیک هستند. امروزه همه نوع کیک وانیلی ساده به صورت صنعتی و با استفاده از تجهیزات ویژه در شرکت های غذایی تولید می شود. بسیاری از انواع کیک وانیلی بسیار مغذی و خوشمزه هستند. کیک وانیلی صنعتی تحت نظارت اداره غذا و دارو و همچنین متخصصان مجرب در کشور تولید می شود و مواد مورد استفاده در ان به طور کامل تمیز و تازه است. این محصول پس از تولید و بسته بندی مناسب عرضه می شود و در دسترس خریداران و مصرف کنندگان قرار دارد.

کیک وانیلی ساده

کیک وانیلی بدون فر

در قسمت های قبلی، ما به اموزش پخت کیک وانیلی بدون بافر پرداختیم و در این قسمت تولید این محصول و نقاط مهم منو مورد بحث قرار دادیم. به خاطر داشته باشید که پخت وانیل غیرتخمیری می تواند به روش های مختلف انجام شود و قطعا در سفارشات مختلف، مقدار و مقدار مواد تشکیل دهنده تا حدودی متفاوت است، اما در این مقاله ما سعی کردیم به شما ساده ترین و سریع ترین راه برای پخت کیک را یاد دهیم و موادی که معرفی شده در دسترس هستند و در هر خانه پیدا می شود. نکته مهم در ساخت کیک وانیلی توجه به مقدار مواد تشکیل دهنده و خارج کردن تمام مواد تشکیل دهنده مانند تخم مرغ و روغن در یخچال نیم ساعت قبل از پخت کیک تولد و در دمای محیط این تاثیر قابل توجهی در بهبود کیفیت کیک شما خواهد داشت.

کیک وانیلی بدون فر

نکته دیگر این است که شعله اجاق برای سوزاندن کف کیک خیلی پایین است، و مراقب باشید، در را باز نکنید وقتی که ۴۵ دقیقه ای از پخت نان نیست، زیرا باعث می شود کیک شکلاتی شما دور شود و بخوابد، و همچنین مهم است که بدانید که در پخت یک کیک ساده در دیگ نیازی به ریختن دیوارهای دیگ نیست زیرا ان کیک را منفجر نمی کند. فروشگاه بزرگ و معتبر ما یکی از مراکز توزیع عمده کیک وانیل است که انواع نمونه در بسته بندی های مختلف و به طور مستقیم ارائه می دهد. مشتریان عزیز که می خواهند این کیک را سفارش دهند می توانند با مجموعه ما از طریق این سایت ارتباط برقرار کنند و به روش های مختلف با ما تماس بگیرند و کیک وانیلی مورد نیاز خود را با کیفیت بالا و قیمت استثنایی سفارش دهند و ان را به سرعت تحویل دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما